لیمنت متحرک دندان شیراز

لمینت متحرک دندان در شیراز/ یک انتخاب خوب یا اشتباه مهلک

عناوین اصلی مقاله

لمینت متحرک دندان در شیراز یک روکش پیش ساخته برای پوشش نواقص و رنگ نامناسب دندان است. دارای قیمت بسیار پایین نسبت به لمینت دائم بوده و نوع آماده آن در داروخانه ها و آنلاین شاپ ها موجود است.

برای دانستن بیشتر در مورد انواع لمینت ، می توانید محتوای لمینت دندان شیراز را مطالعه کنید.

شما در این محتوا لمینت متحرک دندان در شیراز  را به خوبی می شناسید، در مورد مزایا و معایب و همچنین قیمت اطلاع کسب می کنید و در انتها این خود شما هستید که تصمیم می‌گیرید که از  لمینت متحرک دندان در شیراز استفاده کنید یا خیر؟؟!!

اما طبق یک تحقیق در مورد این  نوع لمینت انجام شد؛ که در آنلاین شاپ ها و همچنین داروخانه های کشور استرالیا انجام شده به این نتیجه رسیدند که بیش از 80 درصد افراد که لمینت متحرک دندان خریدند بعد از مدت یک ماه آن  را برای همیشه کنار گذاشتند و دیگر  از آن استفاده نکردند.

پس باید به یک ضرب المثل انگلیسی پرداخت که می گوید:

 (I’m Not Rich Enough to Buy Cheap Things)  من این قدر پولدار نیستم که جنس ارزون بخرم.

این ضرب المثل برای افرادی است که در ابتدا جنس ارزون و بی کیفیت خریداری می کنند، اما چون آن جنس کیفیت مناسبی نداره، نیازشون رو برطرف نمی کنه و مجبور می شوند در انتها؛ جنس با کیفیت و با قیمت بالاتر راخریداری کنند.

یعنی علاوه بر متحمل شدن ضررهای مالی ممکن است سلامتی خود را به خطر بیاندازند.

اما در همان ابتدا باید گفته شود که معایب این نوع لمینت بسیار بیشتر از حسن و مزایای آن است و بهتر است برای انجام لمینت در شیراز؛ نوع دائم و با کیفیت آن را یک بار برای همیشه در کلینیک دندانپزشکی مریم توسط بهترین دکتر لمینت دندان در شیراز ( دکتر وحید کریمی) انجام بدید.

لمینت متحرک دندان در شیراز چیست؟!

لمینت متحرک دندان یا لمینت اسنپ اسمایل یک قالب آماده سفید رنگ بوده که با استفاده از یک خمیر چسب مانند بر روی دندان ها قرار می گیرد و می تواند عیوب ظاهری دندان که در پایین به آن اشاره می شود را به صورت موقت بپوشاند.

عیوب جزئی دندان که با اسنپ اسمایل قابل پوشش است:

  • تغییر رنگ دندان
  • شکستگی های جزئی
  • عدم تقارون دندان
  • ترک خوردگی
  • انواع لمینت متحرک دندان در شیراز

لمینت متحرک دندان در شیراز به دو نوع زیر تقسیم بندی می شود:

  • آماده در داروخانه ها و آنلاین شاپ ها
  • ساختنی توسط دندانپزشک

مسلما در صورتیکه می خواهید از این نوع لمینت استفاده کنید، بهتر است از نوع ساختنی آن با توجه به نظر دندانپزشک استفاده کنید.  اما بهتر است با دو نوع آن آشنا شوید.

1: آماده در داروخانه ها و آنلاین شاپ ها

این نوع بسیار ارزان بوده و در داروخانه موجود است، رنگ آن ثابت و شبیه بوده و دارای قالب های یک سان است.

اما همانطور که می دانید اندازه فک و دهان هر شخصی با دیگری متفاوت بوده و از این لحاظ ممکن است کارایی لازم را برای شما نداشته باشد و رنگ آن نیز مصنوعی و به رنگ دندان شما نخورد.

2: لمینت متحرک ساختنی

در نوع لمینت متحرک ساختنی توسط دندانپزشک یک قالب از دندان شما با توجه به رنگ طبیعی دندان شما گرفته می شود و سپس آن را به لابراتور دندانپزشکی ارسال و لمینت متحرک همراه با خمیر مخصوص آن می آید اما باز هم کیفیت لمینت دائم را نداشته و مرتب نیاز به خرید خمیر همراه و نصب و جدا کردن آن از روی دندان خود هستید.

پس بهتر است همین هزینه و وقتی که می خواهید برای انجام یک قالب آماده که نیاز به نصب و جدا سازی دارد را کنار گذاشته و یک بار برای همیشه با انجام لمینت دائم در شیراز، خیال خود را برای سال ها آسوده کنید.

قیمت لمینت متحرک دندان در شیراز

قیمت لمینت دندان در حال حاضر در محدوه 150 تا 200 هزار تومان برای نوع آماده و موجود در داروخانه و بین 2 تا 5 میلیون تومان در نوع ساختنی آن توسط دندانپزشک است.

مزایا و معایب لیمنت متحرک دندان در شیراز

لمینت متحرک دندان

این نوع لمینت دارای مزیا و معایبی است که در ادامه به آن پرداخته می شود.

جدول مزایا و معایب لیمنت متحرک دندان در شیراز

مزایا

معایب

بسیار ارزان قیمت

 آسیب به لثه در میان مدت

نصب آسان

 ایجاد پوسیدگی در استفاده دراز مدت

قابلیت تعویض

نیاز به نصب و جدا سازی

اصلاح مشکلات جزئی دندان

عدم رفع و فقط پوشش مشکلات دندان

قابل شستشو پس از استفاده

رنگ ناهماهنگ با دندان ها

————————————

عمر کوتاه و شکننده

در این جدول به صورت خلاصه و مختصر مزایا و معایب این گونه لمینت ها مورد بررسی قرار گرفت اما باید به این نکته توجه داشت که:

 

 در صورتیکه لمینت متحرک به صورت درازمدت و بدون شستشو بر روی دندان استفاده شود، آسیب جدی به لثه و دندان ها می زند. زیرا یک فضای بینا بینی بین دندان و لمینت ایجاد می شود که باعث رشد و تجمع باکتری های بی هوازی در بین دندان ها شده که باعث تسریع پوسیدگی دندان می شود.

سخن پایانی

لمینت دندان متحرک در شیراز که به آن اسنپ اسمایل نیز گفته می شود که قالب آماده دندان بوده که همانند یک روکش بر روی دندان قرار گرفته و مشکلات جزئی دندان را پوشش می دهد.

استفاده از آن اسان بوده و در اکثر داروخانه های شیراز و دیگر شهر ها موجود است. اما به جز ارزان بودن هیج مزیت و برتری نسبت به نوع دائم آن نداشته و در استفاده بلند مدت باعث ایجاد پوسیدگی دندان و همچنین خون ریزی و التهاب لثه می شود.

بهتر است یک بار برا همیشه ،لمینت دائم دندان در شیراز توسط بهترین دندانپزشک شیراز، دکتر وحید کریمی را انجام داده و خود را درگیر مشکلات و عوارض این نوع لمینت نکنید.

شماره جهت وقت ویزیت رایگان دندانپزشکی در شیراز

  • 07136482103

سوالات متداول لمینت متحرک دندان شیراز

1: جنس لیمنت متحرک دندان از چیست؟!

این نوع لمینت از جنس پلاستیک صمغی و یا در گونه های ساختگی در دندانپزشکی از جنس نوعی سیلیکون است.

2: لمینت متحرک دندان در شیراز مناسب چه کسانی نیست؟

افرادی با پوسیدگی شدید دندان، بیماری های و التهاب لثه، افرادی که مستعد آفت دهانی هستند و افرادی که از بهداشت مناسب دهان و دندان برخوردار نیستند.

3: قیمت لمینت متحرک دندان در شیراز چند است؟!

قیمت نوع آماده آن بین 100 تا 200 هزار تومان و در انواع ساختنی آن بین 2 تا 5 میلیون تومان است.

4: آیا با لمینت متحرک دندان می شود خوابید؟!

مسلما خیر، باعث ایجاد پوسیدگی شدید دندان ها و همچنین التهاب و خون ریزی لثه می شود.

5: لمینت متحرک دندان بهتر است یا لمینت دائم دندان؟

لمینت متحرک دندان در شیراز دارای هیچ حسن و برتری نسبت به لمینت دائم دندان نداشته و به هیچ وجه کیفیت و کارکرد آن قابل مقایسه با لمینت دائم در شیراز نیست

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

دریافت نوبت

پاسخگویی از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر