بهترین دکتر ایمپلنت دندان در شیراز

بهترین دکتر ایمپلنت دندان در شیراز – رازهای انتخاب دکتر عالی برای انجام ایمپلنت

عناوین اصلی مقاله

انتخاب بهترین دکتر برای انجام ایمپلنت در شیراز، نیازمند دانستن یک سری موارد و جزئیات است. توجه داشته باشید که اگر جراح و دکتر دندان خود را با تحقیق و در نظر گرفتن موارد لازم انتخاب نکنید، در نهایت پشیمان خواهید شد؛

زیرا این احتمال وجود دارد که دکتر، کار را به خوبی انجام ندهد و ایمپلنت به شکل استاندارد انجام نشود و دچار عوارض ایمپلنت شوید.

در این مقاله آموزشی، رازهای انتخاب دکتر عالی برای انجام ایمپلنت دندان را بیان می‌کنیم. با ما در کلینیک دندانپزشکی مریم همراه شوید.

ایمپلنت دندان یک روزه شیراز

رازهای انتخاب دکتر ایمپلنت

در ادامه یک سری نکات بسیار مهم را عنوان می‌کنیم که رعایت آن‌ها باعث می‌شود تا دکتری مجرب و حرفه‌ای را برای ایمپلنت دندان‌های خود انتخاب کنید.

بهترین دکتر ایمپلنت دندان در شیراز

نمونه کار با کیفیت

یک نکته بسیار مهم، توجه به نمونه کارهای دکتر و کیفیت آن‌ است. درست است که در قسمت‌ها و مطالب مختلف درمورد تعداد نمونه کارها صحبت کرده‌ایم؛ اما باید بگوییم که بالا بودن نمونه کار به تنهایی ملاک خوب بودن یک دکتر نیست و کیفیت کار در کنار آن اهمیت بالایی دارد.

نمونه ایمپلنت‌های انجام شده توسط یک دکتر را به صورت کامل و با جزئیات مشاهده کنید. توجه کنید که تمامی عکس‌ها حقیقی باشند و کار فتوشاپ یا ویرایش روی آن انجام نشده باشد. این مسئله را در نظر بگیرید که یک سری دکتر‌ها برای حرفه‌ای نشان دادن کار خود، نمونه کارهای سایر جراحان را از بخش‌های مختلف فضای اینترنت برمی‌دارند و با انجام ادیت یا ویرایش، آن را در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

اطلاعات بیشتر: تمام نمونه‌ کارهای موجود در وب‌سایت کلینیک دندانپزشکی مریم، باکیفیت و حقیقی هستند و لازم نیست هیچ نگرانی بابت آن‌ها داشته باشید. برای دیدن انواع مختلف ایمپلنت دندان و رضایت مشتریان، کافی است تا به وب‌سایت مراجعه کنید.

رزومه معتبر و باکیفیت

به عنوان متقاضی انجام ایمپلنت، باید به هویت جراح و دکتری که قرار است این کار را انجام دهد توجه داشته باشید. سابقه کاری و رزومه دکتر را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید؛ حتی سعی کنید رزومه  او را در سایت‌های مختلف پزشکی ببینید و اگر اطلاعاتی در فضای اینترنت موجود است، مطالعه کنید.

انجام این کار باعث می‌شود تا از سابقه و گذشته دکتر تا حد زیادی آگاه شوید و خیالتان از بابت کیفیت کار راحت باشد. توجه: برای آگاهی از رزومه و سابقه دکتر، به قسمت “درباره ما” درون سایت‌ها مراجعه کنید. وب‌سایت‌های معتبر و دارای هویت، اطلاعات لازم را در آن قسمت درج می‌کنند.

روش انجام ایمپلنت

روش‌های مختلفی برای انجام ایمپلنت در شیراز و سایر شهرها وجود دارد. یکی از رازهایی که باعث می‌شود دندان ایمپلنت شده ماندگاری و جذابیت بالایی داشته باشد این است که روش و مدل انجام ایمپلنت را از دکتر خود بپرسید؛ همچنین دکتری را انتخاب کنید که از مناسب‌ترین روش برای انجام ایمپلنت شما استفاده کند.

مطالعه بیشتر: ایمپلنت فوری شیراز

 

ایمپلنت دندان فوری

هشدار: خواهشاً این دیدگاه را نداشته باشید که روش‌های جدیدتر کارایی بیشتری دارند! هر روش انجام ایمپلنت ویژگی‌های خودش را دارد و بر اساس عوامل مختلفی از جمله تجربه خود دکتر، شرایط فک و دهان شما و… تعیین می‌شود.

هزینه انجام ایمپلنت

یکی از رازهای انتخاب دکتر خوب، بهره بردن از قیمت و هزینه انجام است. سعی کنید با چندین دکتر مختلف صحبت کنید و به یک میانگین مشخص از هزینه ایمپلنت برسید. دکترهایی که هزینه کمتر یا بیشتر از میانگین دریافت می‌کنند را تحلیل کنید و در تلاش باشید تا علت را متوجه شوید. اگر یک دکتر خوب باشد، برای دریافت هزینه بیشتر دلیل بخصوصی دارد و نشان می‌دهد که فرد مناسبی برای انجام ایمپلنت است.

توجه: برخی از دکترها بدون انجام هیچ خدمات اضافه یا دلیل بخصوص، هزینه ایمپلنت خود را افزایش می‌دهند و اگر به عنوان متقاضی این جراحان را شناسایی نکنید، مجبور هستید تا بدون هیچ دلیل هزینه بیشتری پرداخت کنید.

تجهیزات و دستگاه‌ها

تجهیزات و دستگاه‌های موجود در هر کلینیک در نتیجه نهایی بسیار تأثیر می‌گذارد. با پیشرفت جهان و رشد تکنولوژی، دستگاه‌های حرفه‌ای و بروز وارد بازار شده‌اند و برای تجربه بهترین ایمپلنت ممکن، باید به کلینیک و دکتری مراجعه کنید که از این دستگاه‌ها استفاده کند.

یک سری از دکترها با تجهیزات 10 یا 20 سال قبل کار ایمپلنت را انجام می‌دهند و به نوعی به روز نیستند! این کار باعث می‌شود تا مشتری رضایت کافی را نداشته باشد و سطح کار خود جراح ارتقا پیدا نکند. اگر به دنبال پیدا کردن یک دکتر حرفه‌ای برای انجام ایمپلنت هستید، کسی را مدنظر قرار دهید که از جدید‌ترین و بهترین تجهیزات برای کار خود استفاده می‌کند.

اهمیت به مشتری

حتماً نوع برخورد و شیوه رفتار دکتر با مشتری را مورد توجه قرار دهید. دکترهایی که با مشتری خود خوب برخورد می‌کنند و تمام نکات لازم را با صبر و حوصله توضیح می‌دهند، در دسته دکتران خوب و با اخلاق قرار می‌گیرند. سعی کنید در صورت امکان، قبل از انجام ایمپلنت با دکتر خود مشاوره داشته باشید و نکات مربوطه را بپرسید. این صحبت اولیه باعث می‌شود تا متوجه شوید دکتر چقدر برای خود شما ارزش قائل است؛ سپس می‌توانید بر آن اساس تصمیم بگیرید و دکتر مناسب را انتخاب کنید.

دکتر وحید کریمی، بهترین جراح دندان شیراز

دکتر  وحید کریمی با بیش از (7) سال تجربه مفید در زمینه ایمپلنت و لمینت دندان، بهترین جراح در شیراز است و کار ایمپلنت شما را به بهترین شکل ممکن پیش می‌برد.

کلینیک دندانپزشکی مریم که درخیابان بعثت واقع شده است، با مدیریت (دکتر وحید کریمی) توانسته است تا جدیدترین دستگاه‌ها را تهیه کند و متقاضیان ایمپلنت دندان را تماماً راضی کند. اگر به دنبال ایمپلنت دندان هستید و هنوز جراح مناسبی پیدا نکرده‌اید، ما دکتر وحید کریمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تمامی نمونه کارهای ایمپلنت و انجام سایر خدمات دندان در وب‌سایت موجود است؛ همچنین کلینیک ما به مشتری بیشترین اهمیت را می‌دهد و دائم در تلاش هستیم تا میزان رضایت را به اوج خود برسانیم. برای رزرو وقت ویزیت یا دریافت مشاوره رایگان، کافی است تا با شماره زیر تماس برقرار کنید. منتظر شما هستیم.

سخن نهایی

حتماً توجه داشته باشید که نقش جراح در انجام فرایند ایمپلنت بسیار مهم است و اگر یک دکتر خوب انتخاب نکنید، این احتمال وجود دارد تا از نتیجه کار راضی نباشید. حتماً در انتخاب دکتر خود، ویژگی‌های بالا را در نظر بگیرید و بر آن اساس عمل کنید. به نظر شما چه نکات دیگری در انتخاب دکتر عالی برای ایمپلنت وجود دارد؟ نظر خود را زیر همین مقاله بنویسید؛ درضمن، اگر کسی را می‌شناسید که به دنبال دکتر برای انجام ایمپلنت است، این مقاله آموزشی را برای او ارسال کنید تا نکات مربوطه را درنظر بگیرد.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

دریافت نوبت

پاسخگویی از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر