هزینه کامپوزیت دندان شیراز چنده؟

قیمت کامپوزیت دندان شیراز 1403( انواع مارک های مطرح بازار)

عناوین اصلی مقاله

کامپوزیت دندان شیراز ماده ای از جنس رزین بوده که برای پوشش عیوب ظاهری دندان مثل بدرنگی، کجی، دندان ها نامرتب و… استفاده می شود.

قیمت کامپوزیت دندان در شیراز یکی از سوالات مهم افرادی است که قصد انجام آن را دارند. اما همانطور که می دانید قیمت کامپوزیت دندان شیراز، بیش از هر فاکتوری به جنس و کیفیت آن بستگی دارد. در این محتوا بهترین مارک های بازار که در حال حاضر در شیراز در دسترس است و در بهترین کلینیک دندانپزشکی شیراز مورد استفاده قرار می گیرد، مورد برسی قرار گرفته است.

برای مقایسه لمینت و کامپوزیت دندان ، این محتوا را مطالعه کنید.

قیمت کامپوزیت دندان شیراز چقدر است؟

قیمت کامپوزیت دندان شیراز

در جدول زیر لیست قیمت بهترین کامپوزیت های ونیر و شیشه ای موجود در بازار آمده است. اما باید به این نکته توجه کنید که به دلیل وارداتی بودن این ماده دندانپزشکی، قیمت دلار بر روی قیمت این خدمت زیبایی دندانپزشکی موثر بوده وحتما باید قبل از آن توسط دکتر وحید کریمی، در کلینیک دندانپزشکی مریم معاینه شوید و یا استعلام قیمت کامپوزیت دندان را از شماره زیر بگیرید:

جدول قیمت کامپوزیت دندان شیراز سال 1403

مارک کامپوزیت

قیمت واحد

کامپوزیت ونیر زنیت

1.500.000 تومان

کامپوزیت سولافیل 

1.500.000 تومان

کامپوزیت شوفو ژاپن         

2.000.000 تومان

توکویاما ژاپن

2.500.000 تومان

کامپوزیت گرادیا آمریکایی  

2.500.000 تومان

کامپوزیت ips شیشه ای

3.000.000 تومان + ضمانت

کامپوزیت کاریزما    

3.000.000 تومان + ضمانت

کامپوزیت دنتسپلای سیرونا         

4.000.000 تومان

همانطور که در جدول بالا آمده است به صورت میانگین هزینه هر واحد کامپوزیت دندان به صورت میانگین بین 1.5 تا 4 میلیون تومان است. اما توجه داشته باشید که کامپوزیت های ارزان در شیراز عمر چندانی ندارند .

به بیان ساده تر: شما هزینه و اجرت کار دندانپزشک را پرداخت می کنید و در آخر نیز یک کار کم کیفیت و با عمر پایین بدست می آورید. پس به صورت میانگین بین 1.5 تا 4 میلیون تومان را حداقل برای انجام این خدمت زیبایی کنار بگذارید.

به صورت کلی بهتر است برای انجام کامپوزیت دندان جلو در شیراز از جنس ها و مارک های بهتر استفاده نمایید. زیرا همانطور که می دانید دندان های جلو بیشتر در معرض دید بوده و درخشندگی و زیبایی آن نقش زیادی در زیبایی خط لبخند شما دارد.

مطالعه بیشتر: لمینت دندان در شیراز

برای انجام با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین کامپوزیت دندان در شیراز در بهترین کلینیک دندانپزشکی شیراز با شماره زیر در تماس باشید:

  • 07136482103

 

قیمت کامپوزیت دندان جلو در شیراز چقدر است؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، دندان های جلو بیشتر در معرض آسیب بوده و همچنین ظااهر درخشان و زیبای آن نقش مهمی در زیبایی صورت شما دارد. قیمت کامپوزیت دندان جلو در شیراز بین 3 تا 4.5 میلیون تومان است. در جدول زیر لیست با کیفیت ترین کامپوزیت ها آورده می شود که در بهترین کلینیک دندانپزشکی شیراز ( کلینیک دندانپزشکی مریم) مورد استفاده قرار می گیرد.

جدول قیمت کامپوزیت دندان جلو شیراز سال 1403

کازمادنت آمریکایی  

4.500.000 تومان + ضمانت

کامپوزیت دنتسپلای سیرونا         

4.000.000 تومان

کامپوزیت اولترادنت آمریکایی      

3.500.000 تومان + ضمانت

کامپوزیت دندان نانو سرامیک      

3.200.000 تومان + ضمانت

کامپوزیت ips شیشه ای   

3.200.000 تومان + ضمانت

کامپوزیت کاریزما    

3.000.000 تومان + ضمانت

قیمت متداول ترین نوع کامپوزیت دندان شیراز

دو نوع از کامپوزیت های دندانی به صورت رایج در اکثر دندانپزشکی ها شیراز مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه در مورد آن بیشتر صحبت می شود.

  • کامپوزیت دندان نانو سرامیک
  • کامپوزیت شیشه ای      

این دو نوع از کامپوزیت های دندانی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده که نوع نانوسرامیک دارای دوام و استحکام بیشتری از نوع کامپوزیت شیشه ای است.

اگر چه از لحاظ قیمت هر دو در محدوده یکسانی است اما افرادی که دندان ها بسیار درخشان دوست دارند کامپوزیت شیشه ای را می پسندند. اما افرادی که دندان سالم و با ظاهری طبیعی دوست دارند به سراغ کامپوزیت نانو سرامیک می روند.

قیمت هر دو نوع رایج کامپوزیت نانو سرامیک و شیشه ای در کلینیک های مختلف شیراز بین 3 تا 4 میلیون تومان است.

برای  دانستن روش های مراقبت از دندان ها کامپوزیت شده ، بر روی آن کلیک کنید و محتوا را مطالعه بفرمایید.

قیمت هر واحد کامپوزیت چند دندان است ؟

دهان هر فرد بزرگسال از 32 دندان تشکیل شده است، اما همانطور که در ابتدای محتوا به آن اشاره شد هدف از انجام کامپوزیت دندان ، رفع عیوب ظاهری دندان و ایجاد یک لبخد دلنشین و زیبا است.

در زمان خندین معمولا 10 دندان فک بالا و 6 دندان فک پایین دیده می شود. به زبان ساده تر شما به انجام 32 واحد کامپوزیت دندان به هیچ وجه نیاز ندارید. گاهی اوقات نیز بسیار کم تر از 20 واحد کامپوزیت دندان نیاز دارید، زیرا :

 دکتر از دندان های شما در زمان خندین عکس می گیرد و ممکن است نیاز به کامپوزیت 6 الی 8 واحد دندان در فک بالا و به همین تعداد در فک پایین نیاز داشته باشید.

لمینت دندان شیراز

در زمان خندین معمولا 10 دندان فک بالا و 6 دندان فک پایین دیده می شود. به زبان ساده تر شما به انجام 32 واحد کامپوزیت دندان به هیچ وجه نیاز ندارید. گاهی اوقات نیز بسیار کم تر از 16 واحد کامپوزیت دندان نیاز دارید

قیمت کلی کامپوزیت دندان شیراز برای اصلاح خط لبخند

اگر شما به 16 واحد کامپوزیت دندان نیاز داشته باشید و از رایج ترین نوع کامپوزیت موجود در شیراز یعنی کامپوزیت نانوسرامیکی استفاده کنید باید 45 تا 48 میلیون تومان کنار بگذارید.

اما در نظر داشته باشید که کیفت های بسیار بالاتر و پایین تر نیز وجود دارد اما صرفا در صورت انجام کامپوزیت ارزان چینی که در بازار به وفور یافت میشود، عمر آن در حد یکی دوسال بوده و کم کم مقداری از آن از دندان های شما جدا می شود و نه تنها دندان های شما دو رنگ و نا زیبا می شود، بلکه در مدت کوتاهی باید آن ها را با زحمت و زیر نظر دندانپزشک از دندان خود جدا کرده و مجددا دندان خود را کامپوزیت کنید.

 

سخن پایانی

قیمت کامپوزیت دندان شیراز ، به صورت میانگین بین 2 تا 4 میلیون تومان به ازای هر واحد دندان است. به صورت کلی از کامپوزیت برای اصلاح طرح خط لبخند و دندان های جلویی استفاده می شود.

پس به صورت معمول 16 تا 20 واحد کامپوزیت نیاز است . توصیه می شود برای دندان های جلویی از کامپوزیت های نانو سرامیک و شیشه ای استفاده شود که قیمتی بین 3 تا 3.5 میلیون تومان دارد.

کلینیک دندانپزشکی مریم بهترین کلینیک کامپوزیت دندان در شیراز بوده که از بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین نوع کامپوزیت برای زیباجویان استفاده می کند.

برای انجام بهترین کیفیت کامپوزیت دندان و همچنین ویزیت رایگان دکتر وحید کریمی با شماره زیر در ارتباط باشید:

  • 071-36442103

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

دریافت نوبت

پاسخگویی از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر